wtorek, 29 stycznia 2013

Zaległości


Dawno Nas tutaj nie było:( A ja zostałam posądzona o totalne zaniedbanie w pisaniu postów i muszę się z tym zgodzić. 


 

Zaniedbanie a zdjęć i relacji nazbierało się, co niemiara.  Czas, którego cały czas mało, biegnie nieubłaganie. Dopiero, co była pierwsza rocznica Convivium Szczecin a już przygotowania do drugiej, dopiero, co byliśmy w Grucznie na festiwalu a zaraz po był konkurs na najlepszy pasztet u Jarka w Bachusie (nigdy nie zapomnę "pasztetu”, jaki wykombinował nam Jarek) a tu już wigilia w Park Hotel nam się pokłoniła, spotkanie przy winach u Jarka a tydzień temu byliśmy na  targach Grune Woche w Berlinie. 
Czas szaleje a ja wraz z mamą żałujemy, że doba nie ma 48 godzin. Czas szaleje, dzisiaj widać już koniec stycznia, a w niedzielę Moje Święto Narodowe - trzydzieste..... urodziny;) Czas biegnie 09.02 - spotkanie przy śledziu w pączkach a miesiąc później druga rocznica Naszego szczecińskiego Convivium. 

Nowy Rok z trzynastką w zapisie. 
Za rok o tej porze, zobaczymy, co nam ta "trzynastka" przyniosła. Rozpoczęło się dobrze http://www.kprm.gov.pl/wydarzenia/aktualnosci/ziemniaki-i-kukurydza-bez-gmo.html co dalej??? Czas pokaże a ja teraz pokażę Wam to, co działo się od jakiegoś pół roku w Slow Food, gdzie byliśmy, co robiliśmy i jak działaliśmy:)))



Najpierw było Gruczno 

Sielski widok  ten powyżej ;)

Prezesi przy serach ;)
Otoczenie robi wrażenie
 Pyra z gzikiem była najlepsza
Większych serów nie znalazłam 
Najlepszy!!!
Skąpane wiśnie
Znane każdemu od Komperdy



Później było Salon del Gusto i Terra Madre w Turynie
          Carlo Petrini - a przy okazji polecam przeczytać o Potędze Smaku

Szyneczki i pomidorki


Makaron wykonywanie ręcznie
Spotkanie w Park Hotel przy obchodach "Gęsiny"
Poezja w wykonaniu Andrzeja Szylara

 Mój talerz różności :)

 
Wygrani :)))


A że od miesiąca mamy już Nowy Rok a okazji do życzeń nie było - życzę sobie i Wam Wszystkim żeby Nam się zawsze chciało!!! ;)




1 komentarz:

  1. Ale się u Was działo ... zazdroszczę tych smaczków :)
    Wszystkiego dobrego w 2013 roku
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń